واژه های نا ارام

از ادمهای اطرافم می نویسم ساده و عامیانه ....

واژه های نا ارام

از ادمهای اطرافم می نویسم ساده و عامیانه ....

تدریس!

 

 

چند روز پیش در جمعی یکی از اقوام گفت که پسرش کلاس نهم است و ریاضی اش ضعیف است و می خواهد برای بچه اش معلم خصوصی بگیرد من هم یک غلطی کردم و گفتم نمی خواهد پول معلم خصوصی بدهد جمعه عصر فروشگاه  خلوت است و بیاید دفتر تا به او ریاضی یاد بدهم.....الان که دارم این پست را می نویسم موقع استراحت است دارم چایی می خورم و کلافه ام.....اقا مگه یاد میگیره!....یدر منو دراورده! هر چی بهش یاد میدم فایده ای نداره و اشکال هم از ای کیو هست و هم اینکه مثلا  نمی دونم چجوری باید به بچه ای که حتی منفی و مثبت را هم اشکال داره اتحاد مزدوج یاد بدهم کسی میدونه چجوری میشه تجزیه را به دانش اموزی که وقتی بهش میگم x*x چند میشه در جواب میگه 2x  یاد داد؟! فعلا صفحه هشتادم و هفتاد صفحه دیگه مونده حسابی هم کلافه ام تازه اخر کتاب هم هندسه است فامیل هم هست از گل نازکتر نمیشه بهش گفت مگه نه تا حالا چند داد سرش زده بودم....لطفا برام دعا کنید که خدا صبر و تحمل بدهد!