واژه های نا ارام

از ادمهای اطرافم می نویسم ساده و عامیانه ....

واژه های نا ارام

از ادمهای اطرافم می نویسم ساده و عامیانه ....

5 عصر. ...

  دیروز برای تماشای فیلم 5 عصر مهران مدیری به سینما رفتم  این اولین باری بود که یک  ساعت قبل از اکران یک فیلم به سینما می روم و بلیط فروش می گوید همه بلیط هافروخته شد برای همین به سینمای دیگری رفتم...

فیلم عالی بود یعنی یک فیلم طنز واقعی بود و برعکس فیلم های کمدی اخیر فقط قصدش خنداندن مخاطب نبود....

برای من داستان آشنایی داشت ....داستان ادمهایی در جامعه ای که اغلب به فکر منافع خودشان هستند کسی روی مرز خودش نیست هیچ چیز  سر جای خودش نیست و راستی و درستی کمیاب است این ادمها می خواهند خوب باشند مهربان باشند درستکار باشند و چقدر زندگی برای این ادمها در یک چنین محیطی سخت و طاقت فرسا ست. ...من فک می کنم اگر دست و بال فیلمساز باز تر بود بخصوص در اواخر فیلم می توانست بهتر عمل کند ولی باز هم عالی بود...توصیه می کنم به تماشا این فیلم بروید....

نظرات 2 + ارسال نظر
روشنک جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 03:05

سلام بخاطر تعریف شما رفتم فیلم رو دیدم بد نبود ولی کلا فیلم بلا تکلیف بود بین طنز وجدی بودنش .خیلی موضوع جالب وچالشی رو انتخاب کرده بود راجع به خلقیات وعکس العملای بی نظیر ما ایرانیا تو شرایط اجتماعی عجیبی که توش گیر افتادیم وخودمون هم نقش داریم توی ایجادش ولی شسته رفته درنیومده بود بعضی صحنه ها واقعا کشدار بود وخسته کننده به نظرم اگه همین رو با پیمان قاسم خانی کار میکرد قشنگتر در میومد چون واقعا پیمان برای کارا وسبک مهران مدیری نویسنده خیلی بهتریه

درود به شما
البته سلیقه ها فرق داره ولی من شخصا صحنه کشدار ندیدم گرچه فیلم به قول شما بی عیب هم نبود از جمله اینه همان سبک کلیشه ای مدیری بود ....

المیرا سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 14:11

سلام عه پس فیلم خوبیه تیزرش رو دیده بودم ولی حالا که شما تعریف میکنید حتما در فرصت مناسب میرم ببینم مردم بخاطر فیلم های ابکی ومسخره دیگه سینما نمیرن ولی کارای اقای مدیری واقعا حرف نداره برنامه دورهمی اش که خیلی دوس دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.