واژه های نا ارام

از ادمهای اطرافم می نویسم ساده و عامیانه ....

واژه های نا ارام

از ادمهای اطرافم می نویسم ساده و عامیانه ....

تعصب.....

 

 فیلمی در مورد قتل های ناموسی در کردستان عراق دیدم که تکاندهنده بود همانطور که می دانید داعش با حمله به ایزدیها هزاران زن ایزدی را به جرم کافر بودن به کنیزی برد که گفته می شود هنوز بسیاری از انها در اسارت هستند جالب این جاست که در همین فیلم صحنه ای نشان داده شد که یک دختر 17 ساله ایزدی بخاطر ازدواج با یک مرد غیر ایزدی توسط مردم خودش و اقوام و نزدیکانش سنگسار می شود در حالیکه پلیس هم در صحنه حضور دارد و کاری انجام نمی دهد.در همین فیلم داستان دختری کرد روایت می شود که  بخاطر یک تهمت ناموسی توسط پدرش کشته می شود و حتی پدرش می گوید هر کس جسد او را تحویل گرفته و دفن کند او را هم خواهد کشت....مشکل داعش نیست مشکل تعصب و حماقت است اگر تعصب و حماقت باشد اولین قربانیان زنان هستند حالا یا قاتل داعش است یا برادر دختر یا پدر ان دختر......جایی که عقل در ذیل اعتقاد و باورهای کهن و اداب و رسوم قرار می گیرد نهایتا به فاجعه ختم می شود.....

پی نوشت : من قصد دارم وبلاگ واژه های ناارام  که در ان  پست های کوتاه می نویسم به یک کانال تلگرامی تبدیل کنم  کامنتها را باز می گذارم که اگر خوانندگان این وبلاگ نظر و راهنمایی و پیشنهادی در این رابطه دارند بگویند ......ادرس کانال را همین جا برای دوستان خواهم گذاشت.....

نظرات 10 + ارسال نظر
ایریس شنبه 3 تیر 1396 ساعت 14:05

واقعا امان از این همه تعصب و حماقت
کاملا موافق طرح جدیدتون هستم همیشه موفق باشید

عشق شنبه 3 تیر 1396 ساعت 10:12

راستی عکس نذارین از خودتون
ناشناخته بودن لذتش بیشتره
این نظر منه
ولی وقتی شناخته بشین شاید دیگه اونقدر استقبال نشه

عشق شنبه 3 تیر 1396 ساعت 10:10

عالیه خود من قضیه ماهی کوچولو عید فرستادم
منموافقم ولی فقط شمارو از اینجا دور نکنه
اینجا یه صفای دیگه داره
دوریو دوستی
درواقع زیاد در دسترس نبودن خیلی بهتره

روشنک شنبه 3 تیر 1396 ساعت 05:36

سلام عالیه اتفاقا محض اطلاع من یکی دو تا از پستاتون رو با زیر نویس اسم سایت تو کانال تلگرامی گذاشتم

مهسا جمعه 2 تیر 1396 ساعت 14:12

منم موافقم

مانیا جمعه 2 تیر 1396 ساعت 13:45

خیلی هم عااالی
خود من خیلی اتفاق افتاده ک پست هایی ک میذاشتید رو برای دوستان و خانواده میخوندم! حالا این طوری راحت میتونم بهشون کانالی ک میزنید رو پیشنهاد بدم

مینا جمعه 2 تیر 1396 ساعت 00:10

ایده خوبی هست به شرط اینکه
اولا زود به زود پست گذاشته بشه، مثلا روزی به پست
دوما همراه عکس و فیلم باشه پست ها.
سوما، عکس خودتون در کنار فروشگاه، به عنوان عکس پروفایل کانال انتخاب بشه.

Kimia پنج‌شنبه 1 تیر 1396 ساعت 19:43

خیلی کار خوبیه

ساکت پنج‌شنبه 1 تیر 1396 ساعت 16:23

درود بر آقا مهرداد..
در مورد پی نوشت فقط میتونم بگم هوراااااا
اگه پیشنهادی به ذهنم رسید حتما بهتون میگم

رهگذر مانند... پنج‌شنبه 1 تیر 1396 ساعت 15:27

بسیار عالی...من استقبال میکنم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.