واژه های نا ارام

از ادمهای اطرافم می نویسم ساده و عامیانه ....

واژه های نا ارام

از ادمهای اطرافم می نویسم ساده و عامیانه ....

سوسیس


 

 

 

 دیروز یک ادم  خسته و ناراحت به فروشگاه امد....یک کیسه سوسیس دستش بود و گفت؛ این سوسیس ها را از من بخرید من  هم  گفتم سوسیس و کالباس چیزی نیست که من بتوانم از هر کسی بخرم باید از شرکت معتبر باشه که با بغضی در گلو گفت: والا از شرکت معتبره من توی کارخانه اش کار می کنم سه ماهه حقوق نداده اند و گفته اند پول نداریم اگر خواستی به جای حقوقت سوسیس ببر!  بچه ام مریض است پول ندارم این سوسیس ها را از من بخرید تا بتوانم او را دکتر ببرم.....به سوسیس ها نگاه کردم تاریخ تولید امروز را داشتند مارکش را هم می شناختم سوسیس المانی بود پرسیدم :قیمت ؟گفت: کیلوی 5000تومن با من حساب کرده اند.....15 کیلو بود 75 تومن به او دادم....روی سوسیس ها نوشته بود 40 درصد گوشت.....چه گوشتی توی این مملکت هست که 40 درصدش توی یک محصولی باشه و با هزینه های تولید و سود کارخانه کیلویی 5000تومن فروخته بشه!؟......به گربه فکر نکنید لطفا!